h0lla . sem0gA aNdA bErGeMbiRa mElAyAr! bl0gg!E nIh yek . MuLa pd 4.1.2012 , NuRiDz aKaN Jrg upDaTeD bl0g krn inGin f0cus pd sTuDy

ding ding dong

February 21, 2012

OFFER !!

ASSALAMUALAIKUM guys . lame suda tak membebel at blog nih haa , kan-3 ? 
HAHAHA :D blog nih un rase rndu kat owner dye :p hee

oke-2 ,  post title awin mlm-2 buta nih ' GOT OFFER '  . eh , tawaran ape pulok yg dpt nih ?
hikhik . haritu , ckg nak wat rombakan kelas sbb kelas PD tak nak wujudkan lagy dah . 
alahai , kesian kls PD . s0 , budax-2 PD sume kena pindah ler mcok kelas mane-2 . ade yg pilih nak mcok SV , RT , EA & mybe KATERING . budax kelas EA pulok kenalah mcok AKAUN tapi tak semua lah . dlm 4/5 owg camtuh . haish , kalo ramai-2 memang tak sanggup lah . before , dowg mcok un kelas da mcm ZOO . hahaha :D normal lah kan ? ckg takde , hape lagy . enjoy lah . hee :p kelas ACCOUNT mmg BEST wey . kelas kami HAPPY GO LUCKY ^^

pastu , guru kelas ACC tanye lah awin nak mcok SAINS ke dok ? ceteka ape jwpn awin ? 
hee :p 

awin :  hm , TAK NAK lah CIKGU 
cikgu :  NAPE PULAK TAK NAK ?
awin :  SAYA DA SERONOK AT KELAS ACC nih , hee :p
cikgu :  ouh , OKE TAKPE LA . 

budax acc , s0wg un takde yg pindah sains . kate dowg tak nak amek risiko :)
yg peliknya , dulu awin yeye je pi merayu at ckg nak mcok sains . bile tak dpt , balek uma siap nanges-2 lagy .
HAHA , kelakar lah . ttbe skrg nih dpt offer tak nak pulok . pdhal dulu , tuh lah impian awin nak mcok sains then belaja sampai jadi DOKTOR . larr nih , minat ACCOUNTANT pulok dah . haish <.>

mama , abah & family siap bg support lagy suro mcok sains . tapi hati nih da terpaut kat acc . mama , abah , mkteh , mk ngah .. kakak minx maap . I'M SO SORY k . but , i promise i will study smart for my life & family :) loveuall <3

ALHAMDULILLAH , s0 far oke lah wat mase nih . insyaALLAH , i can do it :) si dye un support & suro teroskan at kls acc tuh . thanx everyone ^^